/usr/src/Server/game/src char_skill.cpp dosyasını açıyoruz ve ctrl + f yapıp arama yerine (FindAffect(AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS)) yazıyoruz ve alttaki kodları göreceksiniz..
if (bProb != 0) şu bölüm 0 kalsın karışmayın oraya....bProb += bProb / 30; bu kod münvezi basılıyken geçme oranını ayarlar yani orayı 100 yaparsanız her münzevi bastıgınızda full geçer daha size kalmış o...ve if (number(1, 30) <= bProb) burayıda beceri kitaplarının geneli dönüşüm kitabı bilmem at çagırma kitapları olsun onun oranıdır orayada kafanıza göre yazın işte...oyunda işlemesi char.skill.cpp yi düzenledikten sonra ctrl+s yapıp kaydedin ve putty de build almanız lazım..puttye gelip cd /usr/src/Server yazıp enterlıyoruz ve gmake clean yazıp enter sonra gmake all yazıp enterlıyoruz ve bekliyoruz build alsın sonra filezilla yada winsp da /usr/src/Server dosya yoluna geliyoruz orda game ve db klasörünün içine giriyoruz tek tek sonra sağ tık yenile dedikten sonra game klasöründe game_r yazar ve db klasöründe db_r40000 böyle yazar bunları yeniledikten sonra masaüstüne atıyoruz sonra winsp yada filezillada /usr/game/share bu dosya yoluna gelip ordaki db ve game dosyasını silip masaüstüne attıgımız game_r ve db_r4000 klasörünü bu dosya yoluna atıp sağ tıklayıp "game_r" klasörünün ismini yeniden adlandır diyip "game" yapıyoruz..sonra db_r4000 klasörünün isminide yeniden adlandır diyip " db " yapıyoruz...yalnız tırnak işaretlerini koymayın sadece db ve game yapıp değitiriyoruz..ve game ve db klasörünün üstüne sağ tık yapıp özellikler diyip en allta sekizlik kısmını 777 yazıp enterlıyoruz ve putty de reboot yazıyoruz ve oyunumuzu tekrar açıyoruz ve bitti
BYTE bLastLevel = GetSkillLevel(dwSkillVnum);
if (bProb != 0)
{
// SKILL_BOOK_BONUS
if (FindAffect(AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS))
{
bProb += bProb / 30;
RemoveAffect(AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS);
}
// END_OF_SKILL_BOOK_BONUS
sys_log(0, "LearnSkillByBook Pct %u prob %d", dwSkillVnum, bProb);
if (number(1, 30) <= bProb)
{
if (bProb != 0) şu bölüm 0 kalsın karışmayın oraya....bProb += bProb / 30; bu kod münvezi basılıyken geçme oranını ayarlar yani orayı 100 yaparsanız her münzevi bastıgınızda full geçer daha size kalmış o...ve if (number(1, 30) <= bProb) burayıda beceri kitaplarının geneli dönüşüm kitabı bilmem at çagırma kitapları olsun onun oranıdır orayada kafanıza göre yazın işte...oyunda işlemesi char.skill.cpp yi düzenledikten sonra ctrl+s yapıp kaydedin ve putty de build almanız lazım..puttye gelip cd /usr/src/Server yazıp enterlıyoruz ve gmake clean yazıp enter sonra gmake all yazıp enterlıyoruz ve bekliyoruz build alsın sonra filezilla yada winsp da /usr/src/Server dosya yoluna geliyoruz orda game ve db klasörünün içine giriyoruz tek tek sonra sağ tık yenile dedikten sonra game klasöründe game_r yazar ve db klasöründe db_r40000 böyle yazar bunları yeniledikten sonra masaüstüne atıyoruz sonra winsp yada filezillada /usr/game/share bu dosya yoluna gelip ordaki db ve game dosyasını silip masaüstüne attıgımız game_r ve db_r4000 klasörünü bu dosya yoluna atıp sağ tıklayıp "game_r" klasörünün ismini yeniden adlandır diyip "game" yapıyoruz..sonra db_r4000 klasörünün isminide yeniden adlandır diyip " db " yapıyoruz...yalnız tırnak işaretlerini koymayın sadece db ve game yapıp değitiriyoruz..ve game ve db klasörünün üstüne sağ tık yapıp özellikler diyip en allta sekizlik kısmını 777 yazıp enterlıyoruz ve putty de reboot yazıyoruz ve oyunumuzu tekrar açıyoruz ve bitti
BYTE bLastLevel = GetSkillLevel(dwSkillVnum);
if (bProb != 0)
{
// SKILL_BOOK_BONUS
if (FindAffect(AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS))
{
bProb += bProb / 30;
RemoveAffect(AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS);
}
// END_OF_SKILL_BOOK_BONUS
sys_log(0, "LearnSkillByBook Pct %u prob %d", dwSkillVnum, bProb);
if (number(1, 30) <= bProb)
{