ugün Metin2 Pack dosyaları hakkında bir bilgilendirme paylaşacağım.
( Locale / Map / Root / İcon )
LOCALE
İTEM PROTO , MOB PROTO , MOB NAMES , İTEM NAMES , LOCALE ( GAME , İNTERFACE , CUSTOM VB DOSYALARI İÇERİR )
İTEM PROTO İLE DÜZENLEYECEBİLECEKLERİNİZ ( GENEL DÜZENLEMELERİNİZİ EXEL İLE YAPMANIZI ÖNERİRİM )
İTEMLERİN SALDIRI DEĞERLERİ ( BÜYÜLÜ , NORMAL SİLAHIN ANA ÖZELLİKLERİ )
VERDİĞİ ÖZELLİKLERİ ( METİNLERE KARŞI +50 , SALDIRI +20 GİBİ )
ANTI_FLAG - İtemin hangi karakterlerin giyebileceği
İTEMLERE SEVİYE KOYMA - SEVİYE BELİRLEME
BASILAN TAŞ SAYISI VB
MARKETTE SATIŞ VE ALIŞ FİYATI
İTEM NE OLDUĞU ( ZIRH , SİLAH , KOLYE VEYA BİR İTEM )
İTEMİN STOKLAMA , YERE ATMA , SİLME , TİCARET VB ENGELLERİ KOYABİLME
Alıntıdır.
İTEM NAMES
OYUNDAKİ İTEMLERİN İSİMLERİNİ İÇEREN DOSYA
Örnek : Kılıç +9 / Ninja Zırhı +8 +9 vb
MOB PROTO İLE DÜZENLEYECEBİLECEKLERİNİZ ( GENEL DÜZENLEMELERİNİZİ EXEL İLE YAPMANIZI ÖNERİRİM )
SLOTLARIN AGRESİF YAPMAK
VERDİĞİ MİN VE MAX GOLD MİKTARI AYARLAMAK
MOBLARIN ( STR , DEX , İNT ) SALDIRI , DEFANS DEĞERLERİNİ AYARLAMAK
MOBLARIN MAX VE MİN VERDİĞİ DAMAGE AYARLARI
MOBLARIN EXP AYARLARI
MOBLARIN HP ( CAN ) AYARLARI
MOBLARIN ATACK RANGE AYARLARI
MOB NAMES
OYUNDAKİ MOBLARIN İSİMLERİNİ İÇEREN DOSYA
İTEM DESC
İTEMLERİN AÇIKLAMALARINI İÇEREN DOSYA
LOCALE STRİNG
ŞU ŞEKİLDE AÇIKLAYAYIM DİĞER KULLANICILAR ARARKEN DAHA KOLAY BULMASI İÇİN
ÖRNEĞİN ;
BALIK TUTAMAZSIN! , Öncelikle Olta takmalısın , Senden 30 seviye yüksek veya düşük biriyle grup olamazsın , Bu işlemi yapmak için pencereleri kapatmalısın.
Kullanılan nesneyi seçemezsin. , Eşya kazanımı aktif edildi.
GİBİ UYALARI ALDIĞIMIZ BÖLÜMÜ İÇERİR.
SKİL DESC
SKİL AÇIKLAMALARI İÇEREN DOSYADIR.
İTEM LİST
TGA DOSYALARI , GR2 DOSYALARINI ÇEKTİRDİĞİMİZ BÖLÜM.
SHİNİNG TABLE
EFFECTLERİMİZ ÇEKTİRDİĞİMİZ DOSYALARI İÇERİR.
MSM DOSYASI
SHAPEDATA , HAİRDATA ( SAÇ , ZIRH , SİLAH GİBİ KOSTÜMLERİN ÇEKİLDİĞİ DDS DOSYALARINI İÇERİR )
-----------
*** LOGİN , LOADİNG EKRANI VB LOCALE BÖLÜMÜNDEDİR.
Locale dosyasını açalım. Açtıktan sonra değiştirmek istediğiniz loading veya login bulup değiştirin
MAP BÖLÜMÜ
Oyundaki bütün maplari içeren bölümdür.
MAVİ BAYRAK , KIRMIZI , BAYRAK , SÜRGÜN MAĞARASI , VADİ , ÇÖL VB TÜM MAPLARI İÇEREN DOSYADIR.
-----------------
**** NPC SABİTLEME , METİN TAŞI SABİTLEME , MOB SABİTLEME VB İŞLEMLERİNİZİ
usr/game/share_data/locale/turkey/map ( Dosyaya göre ufakta olsa değişebilir )
MAP KLASÖRÜNDEKİ AYARLAMALARINIZI FİLEZİLLA , WİNSCP ÜZERİNDEN YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.
ROOT DOSYASI BÖLÜMÜ
atlasinfo.txt => Map dosyqlarının bilgileri.
colorInfo.py => Oyunda kullanılan renklerin tutulduğu yer.
consoleModule.py => Debug console
constInfo.py => Global değişkenlerin bulunduğu yer.
debugInfo.py => Clientin derlenen debug/release bilgilerini alır.
dragonSoulRefineSettings.py => Simya taşlarının geliştirme ayarlarının tutulduğu kısım.
emotion.py => Oyundaki duyguların bulunduğu.
exception.py => Hata yazdırma.
game.py => Tüm py dosyalarının bağlantı olduğu kısım diyebiliriz. Oyunun bulunduğu ana dosya.
interfaceModule.py => Pencerelerin verileri burada tutulur.
introCreate.py => Karakter oluşturma ekranı.
introEmpire.py => Krallık seçme ekranı.
introLoading.py => Giriş yaparken veya harita değiştirirken gelen yükleme ekranı.
introLogin.py => Oyunu açtığımızda gelen server seçme ve giriş yapma paneli ekranı.
introLogo.py => Orijinalde oyuna girişte oynatılan videoların ekranı.
introSelect.py => Varolan karakterlerin seçim ekranı.
localeInfo.py => Dil dosyalarına erişim için gerekli.
mouseModule.py => Fare modülleri.
musicInfo.py => Müzik bilgileri.
networkModule.py => Oyuna giriş yaparken seçtiğiniz ch, server ve karakter bilgilerini tutar.
npclist.txt => Mob, npc gibi karakterlerin modelleme, animasyon dosyalarının bulunduğu klasörler belirtilir.
playerSettingModule.py => Karakterlerin yetenek, animasyon gibi bilgilerinin tutulduğu dosya.
prototype.py => Uygulama başlatma.
serverCommandParser.py => Bazı komutlar ile clientte yapılacak değişiklikler. Örnek: xmas_snow
serverInfo.py => Server bilgilerinin bulunduğu dosya.
stringCommander.py => Bilinmiyor.
system.py => Sistem için gerekli dosyalar. Python yükleme vs.
ui.py => Pencereler ve pencerelerde bulunan buton gibi elemanların oluşturulduğu dosya. Uiscript içinde yazılan verilerde burada belirtilen yönergelere göre işleniyor.
uiAcce.py => ui.py ile benzer sadece bu dosya kuşak sistemiyle gelmiş.
uiAffectShower.py => Sol üst tarafta karakterde bulunan efektleri gösteren dosya. (yang oto toplama, sevgi puanı vs.)
uiAttachMetin.py => İtemlere metin taşları (örn: hız taşı) eklerken çıkan pencere.
uiAuction.py => Bilinmiyor.
uiAutoBan.py => Bilinmiyor.
uiCandidate.py => Bilinmiyor.
uiCharacter.py => Oyundayken N tuşuna bastığınızda gelen karakter penceresi.
uiCharacterDetails.py => Official bonus gösterme sistemi ile gelen pencere.
uiChat.py => Ana chat penceresi.
uiCommon.py => Ufak bilgi penceresi.
uiCube.py => İksir ve kuşak oluştururken gelen pencere.
uiDragonSoul.py => Simya penceresi.
uiEquipmentDialog.py => Ekipmanların bulunduğu pencere
uiEx.py => Extra ui.
uiExchange.py => Oyuncu ile yapılan ticaret penceresi.
uiGameButton.py => Oyun butonları.
uiGameOption.py => Oyun Seçenekleri penceresi.
uiGuild.py => Lonca penceresi.
uiHelp.py => Yardım penceresi.
uiInventory.py => Envanter penceresi. (I)
uiMapNameShower.py => Bir yere ışınlandığınızda ana ekranda haritanın ismi.
uiMessenger.py => Arkadaşlar listesinin olduğu pencere.
uiMinimap.py => Sağ üstte bulunan harita.
uiOption.py => Sistem seçenekleri (bu dosya kullanılmıyor.)
uiParty.py => Oyuncularla grup oluşturduğunuzda sol tarafta grup üyeleri listesinin bulunduğu pencere.
uiPhaseCurtain.py => Bilinmiyor.
uiPickMoney.py => Envanterdeki yangları bölerken gelen pencere.
uiPlayerGauge.py => Karakterin can, sp gibi değerlerini gösteren çubuk.
uiPointReset.py => Bilinmiyor.
uiPrivateShopBuilder.py => Pazar kurarken itemleri eklediğimiz pencere.
uiQuest.py => Görevlere tıkladığınızda gelen pencere.
uiRefine.py => İtemlere +basarken gelen pencere.
uiRestart.py => Bilinmiyor.
uiSafebox.py => Hesap deposu
uiScriptLocale.py => Uiscript dosyalarında kullanılan dil işlemleri için.
uiSelectItem.py => Bilinmiyor.
uiSelectMusic.py => Sistem Seçeneklerinde müzik değiştirirken gelen pencere.
uiShop.py => NPC ve pazarlarda alışveriş yaparken gelen pencere.
uiSystem.py => ESC tuşuna bastığınızda gelen ayarlar penceresi.
uiSystemOption.py => Sistem seçenekleri.
uiTarget.py => Seçtiğiniz varlıklarda üst kısımda gözüken bilgi penceresi.
uiTaskbar.py => Alt kısımda hp,sp, ext, yetenek, envanter butonlarının olduğu yer.
uiTip.py => Bilgilendirme penceresi.
uiTooltip.py => Birşeylerin üzerine geldiğinizde otomatik açılan pencere. (Örn: İtem efsunlarının yazıldığı yer.)
uiUploadMark.py => Lonca resmi yüklerken resimleri seçtiğimiz pencere.
uiWeb.py => Nesne market tuşuna tıkladığınızda bu dosya çalışır.
uiWhisper.py => Fısıltı sohbeti penceresi.
utils.py => Bilinmiyor.
assassin_m.msm => Ninja erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
assassin_w.msm => Ninja kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
shaman_m.msm => Şaman erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
shaman_w.msm => Şaman kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
sura_m.msm => Sura erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
sura_w.msm => Sura kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
warrior_m.msm => Savaşçı erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
warrior_w.msm => Savaşçı kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
wolfman_m.msm => Wolfman kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
Alıntıdır.
İCON BÖLÜMÜ
Oyundaki bütün itemlerimizin ( .tga ) bulunduğu bölümdür.
Silah , zırh , kask , görev kitabı vb oyunda görünen bütün iconların bulunduğu dosyadır.
Detaylı bilgilendirme için iletişime geçebilirsiniz. Basit bir şekilde toplamak istedim. Anlatımı yeni başlıyanlar için yapmaya ve basit tutmaya çalıştım. Daha detaylı takıldığınız bölümler için iletişime geçebilirsiniz. Hertürlü yardımcı olmaya çalışırım. Şimdiden teşekkürler.
( Locale / Map / Root / İcon )

LOCALE
İTEM PROTO , MOB PROTO , MOB NAMES , İTEM NAMES , LOCALE ( GAME , İNTERFACE , CUSTOM VB DOSYALARI İÇERİR )
İTEM PROTO İLE DÜZENLEYECEBİLECEKLERİNİZ ( GENEL DÜZENLEMELERİNİZİ EXEL İLE YAPMANIZI ÖNERİRİM )
İTEMLERİN SALDIRI DEĞERLERİ ( BÜYÜLÜ , NORMAL SİLAHIN ANA ÖZELLİKLERİ )
VERDİĞİ ÖZELLİKLERİ ( METİNLERE KARŞI +50 , SALDIRI +20 GİBİ )
ANTI_FLAG - İtemin hangi karakterlerin giyebileceği
İTEMLERE SEVİYE KOYMA - SEVİYE BELİRLEME
BASILAN TAŞ SAYISI VB
MARKETTE SATIŞ VE ALIŞ FİYATI
İTEM NE OLDUĞU ( ZIRH , SİLAH , KOLYE VEYA BİR İTEM )
İTEMİN STOKLAMA , YERE ATMA , SİLME , TİCARET VB ENGELLERİ KOYABİLME

ITEM_WEAPON | bize eşyanın silah olduğunu söyler |
WEAPON_SWORD | bize eşyanın kılıç olduğunu söyler |
WEAPON_DAGGER | bize eşyanın hançer olduğunu söylüyor |
WEAPON_BOW | bize eşyanın yay olduğunu söyler |
WEAPON_TWO_HANDED | bize eşyanın çift el olduğunu söyler |
WEAPON_BELL | bize eşyanın çan olduğunu söyler |
WEAPON_FAN | bize eşyanın yelpaze olduğunu söyler |
WEAPON_MOUNT_SPEAR | bize eşyanın tek elle kullanılan bir mızrak olduğunu söylüyor, muhtemelen gm itemi |
ITEM_TUNABLE | bize silahın etkilerini iyileştirebileceğini söylüyor |
ANTI_MUDANG | Şamanlar Giyemez |
ANTI_ASSASSIN | Ninjalar Giyemez |
ANTI_MUSA | Savaşçılar Giyemez |
ANTI_SURA | Suralar Giyemez |
ANTI_WOLFMAN | Lycanlar Giyemez |
WEAR_WEAPON | Silah Yuvasına Giyilir |
LIMIT_NONE | Nesne kısıtlaması yok |
ITEM_STACKABLE | İtem üst üste koyulabilir |
ITEM_QUEST | Quest nesnesi, quest tabanlı çalışmakta |
ANTI_DROP | Yere Atılmaz |
ANTI_GIVE | Ticarete koyulmaz |
ANTI_MYSHOP | Offline Shop , Pazara koyulmaz |
ITEM_ARMOR | bize eşyanın zırh olduğunu söyler |
ARMOR_BODY | bize zırhın bir vücut takımı olduğunu söyler |
WEAR_BODY | bize zırh yuvasında takmanız gerektiğini söylüyor |
ARMOR_HEAD | bize nesnenin bir kask olduğunu söyler |
WEAR_HEAD | bize kask yuvasında takmanız gerektiğini söylüyor |
ARMOR_EAR | bize nesnenin bir küpe olduğunu söylüyor |
WEAR_EAR | bize küpe yuvasında takmanız gerektiğini söylüyor |
ARMOR_NECK | bize nesnenin bir kolye olduğunu söylüyor |
WEAR_NECK | bize kolye yuvasında takmanız gerektiğini söylüyor |
ITEM_BELT | bize nesnenin bir kemer olduğunu söyler |
ITEM_USE | bu nesne kullanılabilir ve kullanıldıktan sonra kaybolacaktır |
USE_PUT_INTO_BELT_SOCKET | bu nesne kemere yuva takmak için kullanılabilir |
USE_TALİSMAN | bu eşya tılsım olarak kullanılacak |
USE_DETACHMENT | Taşları çıkartmaya yarar |
USE_POTION | bu nesne bir iksir |
ITEM_SLOW_QUERY | bu nesne sorguya normalden daha yavaş giriş yapacak |
USE_ABILITY_UP | bu nesne yetenekleri yükseltir |
ITEM_CAMPFIRE | bu nesne kamp ateşi çağırır |
USE_SPECİAL | bu eşya source yoluyla veya quest olarak kullanılacak |
ITEM_RESOURCE | bu nesne diğer nesnelerin sonucu olabilir. ( içinden çıkma ) |
RESOURCE_FISHBONE | Bu eşyayı balıkları öldürdükten sonra elde edebilirsiniz. |
USE_BAIT | Bu nesneyi yem olarak kullanabilirsiniz |
ITEM_FISH | bu bir balık |
FISH_ALIVE | bu canlı bir balık |
FISH_DEAD | bu ölü bir balık |
USE_POTION_NODELAY | Bu nesne herhangi bir gecikme veya duraklama olmadan kullanılabilir |
USE_CLEAR | tüm geçici etkileri temizler |
USE_INVISIBILITY | seni birkaç saniyeliğine görünmez yapar ( beyaz bayrak ) |
SPECİAL_MAP | bu öğeyi yalnızca bazı haritalarda kullanabilirsiniz |
ITEM_SPACİAL | bu nesne source aracılığıyla tanımlanacak |
RESOURCE_WATERSTONEPIECE | bu eşya taşların yok edilmesinin sonucudur. |
RESOURCE_WATERSTONE | İstiridye yok edilmesi sonucudur. |
ITEM_RESOURCE | +basma nesnesidir |
RESOURCE_WHITE_PEARL | bu eşya istiridyeden düşürülebilir |
RESOURCE_BLUE_PEARL | bu eşya istiridyeden düşürülebilir |
RESOURCE_BLOOD_PEARL | bu eşya istiridyeden düşürülebilir |
ITEM_METIN | bu nesne bir Taş ( Kavrama Taşı ... ) |
METIN_NORMAL | bu taşın özel bir etkisi yok ( Taşlarda kullanılır ) |
ITEM_PICK | bu eşya bir kazma |
MATERIAL_LEATHER | + Basma itemleri |
ITEM_GIFTBOX | bu bir sandık |
USE_EFFECT | bu nesne bir efekt etkinleştirecek |
LOG | bu nesne loglara kaydedilecek |
USE_CLEAN_SOCKET | taş parçalarını kaldırır |
USE_CHANGE_ATTRIBUTE | Efsun değiştirme |
USE_ADD_ATTRIBUTE | Efsun ekleme |
WEAR_SHIELD | kalkan yuvasına takılabilir |
ITEM_COSTUME | bu nesne bir kostüm |
COSTUME_BODY | bu nesne kostüm zırh yuvasına takılır |
ANTI_FEMALE | Kadın karakterler giyemez |
ANTI_MALE | Erkek karakterler giyemez |
COSTUME_HAIR | bu nesne kostüm başlığıdır |
REAL_TIME | bu nesne, çevrimdışıyken bile kalan süreyi kullanmaya devam eder. |
ITEM_LOTTERY | bu nesne piyangoda kullanılır |
ITEM_TREASURE_BOX | bu bir hazine kutusu |
ITEM_SKILLBOOK | bu eşya bir beceri kitabı |
ITEM_POLYMORPH | bu eşya dönüşüm küresi |
USE_PUT_INTO_ACCESSORY_SOCKET | bu nesne item soketlerinde kullanılır ( Cevherler ) |
USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET | bu nesne iteme soket açar ( Elmas ) |
ITEM_BLEND | bu nesne bir karışım iksiridir ( Şebnem ) |
ITEM_SKILLFORGET | bu eşya yetenek puanlarını unutmak ve onları sıfırlamak için kullanılır |
Alıntıdır.
İTEM NAMES
OYUNDAKİ İTEMLERİN İSİMLERİNİ İÇEREN DOSYA
Örnek : Kılıç +9 / Ninja Zırhı +8 +9 vb
MOB PROTO İLE DÜZENLEYECEBİLECEKLERİNİZ ( GENEL DÜZENLEMELERİNİZİ EXEL İLE YAPMANIZI ÖNERİRİM )
SLOTLARIN AGRESİF YAPMAK
VERDİĞİ MİN VE MAX GOLD MİKTARI AYARLAMAK
MOBLARIN ( STR , DEX , İNT ) SALDIRI , DEFANS DEĞERLERİNİ AYARLAMAK
MOBLARIN MAX VE MİN VERDİĞİ DAMAGE AYARLARI
MOBLARIN EXP AYARLARI
MOBLARIN HP ( CAN ) AYARLARI
MOBLARIN ATACK RANGE AYARLARI

MOB NAMES
OYUNDAKİ MOBLARIN İSİMLERİNİ İÇEREN DOSYA

İTEM DESC
İTEMLERİN AÇIKLAMALARINI İÇEREN DOSYA
LOCALE STRİNG
ŞU ŞEKİLDE AÇIKLAYAYIM DİĞER KULLANICILAR ARARKEN DAHA KOLAY BULMASI İÇİN
ÖRNEĞİN ;
BALIK TUTAMAZSIN! , Öncelikle Olta takmalısın , Senden 30 seviye yüksek veya düşük biriyle grup olamazsın , Bu işlemi yapmak için pencereleri kapatmalısın.
Kullanılan nesneyi seçemezsin. , Eşya kazanımı aktif edildi.
GİBİ UYALARI ALDIĞIMIZ BÖLÜMÜ İÇERİR.
SKİL DESC
SKİL AÇIKLAMALARI İÇEREN DOSYADIR.

İTEM LİST
TGA DOSYALARI , GR2 DOSYALARINI ÇEKTİRDİĞİMİZ BÖLÜM.

SHİNİNG TABLE
EFFECTLERİMİZ ÇEKTİRDİĞİMİZ DOSYALARI İÇERİR.

MSM DOSYASI
SHAPEDATA , HAİRDATA ( SAÇ , ZIRH , SİLAH GİBİ KOSTÜMLERİN ÇEKİLDİĞİ DDS DOSYALARINI İÇERİR )
-----------
*** LOGİN , LOADİNG EKRANI VB LOCALE BÖLÜMÜNDEDİR.
Locale dosyasını açalım. Açtıktan sonra değiştirmek istediğiniz loading veya login bulup değiştirin
MAP BÖLÜMÜ
Oyundaki bütün maplari içeren bölümdür.
MAVİ BAYRAK , KIRMIZI , BAYRAK , SÜRGÜN MAĞARASI , VADİ , ÇÖL VB TÜM MAPLARI İÇEREN DOSYADIR.

-----------------
**** NPC SABİTLEME , METİN TAŞI SABİTLEME , MOB SABİTLEME VB İŞLEMLERİNİZİ
usr/game/share_data/locale/turkey/map ( Dosyaya göre ufakta olsa değişebilir )
MAP KLASÖRÜNDEKİ AYARLAMALARINIZI FİLEZİLLA , WİNSCP ÜZERİNDEN YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.
ROOT DOSYASI BÖLÜMÜ
atlasinfo.txt => Map dosyqlarının bilgileri.
colorInfo.py => Oyunda kullanılan renklerin tutulduğu yer.
consoleModule.py => Debug console
constInfo.py => Global değişkenlerin bulunduğu yer.
debugInfo.py => Clientin derlenen debug/release bilgilerini alır.
dragonSoulRefineSettings.py => Simya taşlarının geliştirme ayarlarının tutulduğu kısım.
emotion.py => Oyundaki duyguların bulunduğu.
exception.py => Hata yazdırma.
game.py => Tüm py dosyalarının bağlantı olduğu kısım diyebiliriz. Oyunun bulunduğu ana dosya.
interfaceModule.py => Pencerelerin verileri burada tutulur.
introCreate.py => Karakter oluşturma ekranı.
introEmpire.py => Krallık seçme ekranı.
introLoading.py => Giriş yaparken veya harita değiştirirken gelen yükleme ekranı.
introLogin.py => Oyunu açtığımızda gelen server seçme ve giriş yapma paneli ekranı.
introLogo.py => Orijinalde oyuna girişte oynatılan videoların ekranı.
introSelect.py => Varolan karakterlerin seçim ekranı.
localeInfo.py => Dil dosyalarına erişim için gerekli.
mouseModule.py => Fare modülleri.
musicInfo.py => Müzik bilgileri.
networkModule.py => Oyuna giriş yaparken seçtiğiniz ch, server ve karakter bilgilerini tutar.
npclist.txt => Mob, npc gibi karakterlerin modelleme, animasyon dosyalarının bulunduğu klasörler belirtilir.
playerSettingModule.py => Karakterlerin yetenek, animasyon gibi bilgilerinin tutulduğu dosya.
prototype.py => Uygulama başlatma.
serverCommandParser.py => Bazı komutlar ile clientte yapılacak değişiklikler. Örnek: xmas_snow
serverInfo.py => Server bilgilerinin bulunduğu dosya.
stringCommander.py => Bilinmiyor.
system.py => Sistem için gerekli dosyalar. Python yükleme vs.
ui.py => Pencereler ve pencerelerde bulunan buton gibi elemanların oluşturulduğu dosya. Uiscript içinde yazılan verilerde burada belirtilen yönergelere göre işleniyor.
uiAcce.py => ui.py ile benzer sadece bu dosya kuşak sistemiyle gelmiş.
uiAffectShower.py => Sol üst tarafta karakterde bulunan efektleri gösteren dosya. (yang oto toplama, sevgi puanı vs.)
uiAttachMetin.py => İtemlere metin taşları (örn: hız taşı) eklerken çıkan pencere.
uiAuction.py => Bilinmiyor.
uiAutoBan.py => Bilinmiyor.
uiCandidate.py => Bilinmiyor.
uiCharacter.py => Oyundayken N tuşuna bastığınızda gelen karakter penceresi.
uiCharacterDetails.py => Official bonus gösterme sistemi ile gelen pencere.
uiChat.py => Ana chat penceresi.
uiCommon.py => Ufak bilgi penceresi.
uiCube.py => İksir ve kuşak oluştururken gelen pencere.
uiDragonSoul.py => Simya penceresi.
uiEquipmentDialog.py => Ekipmanların bulunduğu pencere
uiEx.py => Extra ui.
uiExchange.py => Oyuncu ile yapılan ticaret penceresi.
uiGameButton.py => Oyun butonları.
uiGameOption.py => Oyun Seçenekleri penceresi.
uiGuild.py => Lonca penceresi.
uiHelp.py => Yardım penceresi.
uiInventory.py => Envanter penceresi. (I)
uiMapNameShower.py => Bir yere ışınlandığınızda ana ekranda haritanın ismi.
uiMessenger.py => Arkadaşlar listesinin olduğu pencere.
uiMinimap.py => Sağ üstte bulunan harita.
uiOption.py => Sistem seçenekleri (bu dosya kullanılmıyor.)
uiParty.py => Oyuncularla grup oluşturduğunuzda sol tarafta grup üyeleri listesinin bulunduğu pencere.
uiPhaseCurtain.py => Bilinmiyor.
uiPickMoney.py => Envanterdeki yangları bölerken gelen pencere.
uiPlayerGauge.py => Karakterin can, sp gibi değerlerini gösteren çubuk.
uiPointReset.py => Bilinmiyor.
uiPrivateShopBuilder.py => Pazar kurarken itemleri eklediğimiz pencere.
uiQuest.py => Görevlere tıkladığınızda gelen pencere.
uiRefine.py => İtemlere +basarken gelen pencere.
uiRestart.py => Bilinmiyor.
uiSafebox.py => Hesap deposu
uiScriptLocale.py => Uiscript dosyalarında kullanılan dil işlemleri için.
uiSelectItem.py => Bilinmiyor.
uiSelectMusic.py => Sistem Seçeneklerinde müzik değiştirirken gelen pencere.
uiShop.py => NPC ve pazarlarda alışveriş yaparken gelen pencere.
uiSystem.py => ESC tuşuna bastığınızda gelen ayarlar penceresi.
uiSystemOption.py => Sistem seçenekleri.
uiTarget.py => Seçtiğiniz varlıklarda üst kısımda gözüken bilgi penceresi.
uiTaskbar.py => Alt kısımda hp,sp, ext, yetenek, envanter butonlarının olduğu yer.
uiTip.py => Bilgilendirme penceresi.
uiTooltip.py => Birşeylerin üzerine geldiğinizde otomatik açılan pencere. (Örn: İtem efsunlarının yazıldığı yer.)
uiUploadMark.py => Lonca resmi yüklerken resimleri seçtiğimiz pencere.
uiWeb.py => Nesne market tuşuna tıkladığınızda bu dosya çalışır.
uiWhisper.py => Fısıltı sohbeti penceresi.
utils.py => Bilinmiyor.
assassin_m.msm => Ninja erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
assassin_w.msm => Ninja kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
shaman_m.msm => Şaman erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
shaman_w.msm => Şaman kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
sura_m.msm => Sura erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
sura_w.msm => Sura kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
warrior_m.msm => Savaşçı erkek zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
warrior_w.msm => Savaşçı kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
wolfman_m.msm => Wolfman kız zırh, saç, kostüm vs. modellerinin isimleri yazar.
Alıntıdır.

İCON BÖLÜMÜ
Oyundaki bütün itemlerimizin ( .tga ) bulunduğu bölümdür.
Silah , zırh , kask , görev kitabı vb oyunda görünen bütün iconların bulunduğu dosyadır.

Detaylı bilgilendirme için iletişime geçebilirsiniz. Basit bir şekilde toplamak istedim. Anlatımı yeni başlıyanlar için yapmaya ve basit tutmaya çalıştım. Daha detaylı takıldığınız bölümler için iletişime geçebilirsiniz. Hertürlü yardımcı olmaya çalışırım. Şimdiden teşekkürler.